חיפוש

טיול מאורגן למרוקו

טיול מאורגן למרוקו הוא אחד הטיולים המאורגנים האהובים ביותר על מטיילים ישראלים. ממלכת מרוקו היא יעד פופולרי במיוחד ועם פתיחת הטיסות הישירות למרוקו המגמה צפויה להתחזק עוד יותר.

מרוקו מספקת לתייר חוויה ייחודית וקסומה, הכוללת ערי חוף יפהפיות, שווקים ססגוניים, רכסי הרים מרשימים, עמקים מוריקים ודיונות חול עצומות. השילוב בין המדבר להר ובין המסתורין הברברי להכנסת האורחים הערבית הפכו את מרוקו ליעד פופולרי למבקרים מכל העולם.

לנו הישראלים יש קשר מיוחד למרוקו, בה הייתה קהילה יהודית גדולה במיוחד במשך שנים רבות עד לעלייה הגדולה לארץ ישראל. מלך מרוקו שומר עד היום על קשר קרוב עם הקהילה היהודית במדינה ולאחר חתימת הסכם השלום הרשמי בין ישראל למרוקו, נראה שקשרים אלו רק ילכו ויתחזקו.

אית בן חדו - אחת האטרקציות המרכזיות בטיול מאורגן למרוקו


טיול מאורגן למרוקו – על מה ולמה?

במרוקו ניתן לבקר במסגרת טיול מאורגן או עצמאי. לכל אחת מהאפשרויות הללו יש יתרונות וחסרונות וזה לגמרי תלוי בכם במה תבחרו.

היתרון העיקרי של טיול מאורגן הוא שיש מישהו שדואג לכם כמעט להכל. לא תצטרכו להזמין טיסה או מלונות בעצמכם, לא תאלצו לדאוג להוצאת ויזה למרוקו בעצמכם, לאמצעי תחבורה ואפילו לארוחות במהלך הטיול (אם זה פנסיון מלא). בנוסף, כשהטיול למרוקו מאורגן, תקבלו גם מדריך צמוד שיתן לכם הסברים מעניינים ובהרבה דילים נכללים גם מופעי פולקלור וטיולי ג'יפים או גמלים.

לעומת זאת, בטיול עצמאי תוכלו להיות הרבה יותר ספונטניים ואדונים לעצמכם. אמנם תצטרכו לארגן הכל לבד וזה יכול להיות לא פשוט, אבל תוכלו תמיד לשנות תוכניות ולא תהיו תלויים במדריך או בקבוצה. יש חוויות שאפשר לחוות רק כשמטיילים באופן עצמאי ויש אנשים שמעדיפים טיול כזה.

אם אתם מתכננים לצאת למרוקו במסגרת טיול מאורגן, יש כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שסוגרים דיל:

  • המלצות על החברה המארגנת ועל המדריך
  • אילו אטרקציות ופעילויות נכללים במסלול
  • מה בדיוק כלול במחיר החבילה, בדגש על ארוחות
  • השוואת מחירים בין חברות שונות (בכל זאת ישראלים, לא?)

שימו לב שביטוח נסיעות בדרך כלל לא נכלל במסגרת החבילה. עם זאת, חלק מהחברות מציעות אפשרות לעשות ביטוח דרכן בתוספת תשלום.

כדאי שתדאגו לקחת איתכם כסף להחלפה לדירהם מרוקאי עבור קניות בשווקים הפופולריים של מרוקו וגם עבור ארוחות נוספות ונשנושים. אוכל הרחוב המרוקאי מומלץ בחום.

בנוסף, בדקו האם אתם נדרשים לבצע חיסונים לפני היציאה לטיול למרוקו.

טיפ חשוב!

כדאי להירשם מראש לטיולים מאורגנים למרוקו משתי סיבות:

  1. קבוצות עשויות להתמלא במהירות
  2. תהליך הוצאת הויזה עשוי לקחת עד כ-10 ימים ולא כדאי לחכות עם זה לרגע האחרון

שפשוואן - טיול מאורגן למרוקו

מתי כדאי לצאת לטיול מאורגן למרוקו?

העונות המומלצות לטיול למרוקו הן הסתיו והאביב – בין ספטמבר לנובמבר או בין בין מרץ למאי. בעונות האלו מזג האוויר במרוקו מושלם לטיולים בכל רחבי הממלכה.

בחורף (דצמבר-פברואר) יורד שלג בהרי האטלס ומאוד קר שם. אך אם אתם בקטע של חופשת סקי במרוקו, זו בדיוק העונה בשבילכם. בערי החוף של מרוקו תוכלו לבקר גם בחורף בלי בעיה.

בחודשי הקיץ (יוני-אוגוסט) הטמפרטורות במרוקו – במיוחד באזור הסהרה – עשויות להיות גבוהות במיוחד. אך לאורך החוף מזג האוויר עדיין נעים רוב הזמן וזו עונה מעולה לחופשת בטן גב לחוף האוקיינוס האטלנטי.

לטיול מאורגן למרוקו יציאות בכל עונות השנה. עליכם רק לבחור את העונה המועדפת עליכם.

צריכים עזרה בהוצאת ויזה? מחפשים טיול מאורגן?
נשמח לסייע
השאירו פנייה בטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים

זקוקים לויזה בדחיפות? רוצים להתחיל את התהליך כבר עכשיו?

טיול מאורגן למרוקו – מחיר

המחיר של טיול מאורגן למרוקו משתנה כמובן בהתאם לאורך הטיול, ליעדים שנכללים במסלול ולעונות השנה. סוכנויות נסיעות שונות מציעות חבילות מגוונות וחשוב לבדוק ולהשוות מחירים לפני שסוגרים.

עלות טיול מאורגן למרוקו יכולה לנוע בין $1,100 לאדם לטיול של 4 ימים ל-$2,550 לאדם למסע ארוך יותר של 12 יום.

טיולים זולים יחסית הכוללים אירוח בחצי פנסיון יעלו בין $1,100 ל-4 ימים ל-$1495 ל-10 ימים. עבור פנסיון מלא לשומרי כשרות תשלמו כ-$2,089 לטיול של 11 יום.

מחיר טיול מאורגן למרוקו ל-12 יום יכול לנוע בין $2,220 ל-$2,550 – כתלות במסלול ובתאריך היציאה. יש גם טיול מאורגן למרוקו 14 יום ב-$2,090 או 15 יום ב-$2,390 לאדם.

טיול למרוקו מאורגן על ידי חברת נסיעות כולל את עלות הטיסה הלוך-חזור, ויזה למרוקו, לינה במלונות, הסעה ממקום למקום במהלך הטיול, מדריך צמוד ואוכל. כאמור, יש הבדל במחיר בין טיולים הכוללים פנסיון מלא לטיולים על בסיס חצי פנסיון. כמובן שאם אתם מעוניינים באוכל כשר, תצטרכו לשלם עבור השירות הזה.

טיול מאורגן למרוקו – לאן ולכמה זמן?

כל הטיולים המאורגנים למרוקו כוללים ביקור בערים המרכזיות של הממלכה: קזבלנקה, מרקש, פס והעיר רבאט. רוב המסלולים מתחילים בקזבלנקה ומסתיימים במרקש. לרוב, נמשך טיול מאורגן למרוקו 8 ימים עד 14 יום.

המסלול הקלאסי מתחיל עם הנחיתה בקזבלנקה, שם תבקרו במסגד חסן השני המפורסם. ביום למחרת תבקרו בוודאי בעיר הבירה רבאט, בה תזכו לראות את קסבה אודיאה ומגדל (טור) חסן. מרבאט ממשיכים רוב הסיורים המאורגנים לעיר פס.

האטרקציות המרכזיות בעיר פס הן השווקים הרבים בעיר העתיקה, רובע מעבדי העורות (הבורסקאים), המדרסות וכמובן המלאח ובית הקברות היהודיים. אחרי פס, תעלו לרוב להרי האטלס, אל העיר איפראן. חלק מהמסלולים כוללים גם עצירה בעיירות ארפוד או מידלט.

העיר פס במרוקו

התחנה הבאה היא הזריחה במדבר סהרה. לשם תגיעו עם ג'יפ או עם גמל, כאשר האזור הפופולרי ביותר הוא דיונות ארג צ'בי שליד העיירה מרזוגה. לאחר מכן המסע נמשך אל קניון הטודרה, עמק הדאדס ו"דרך אלף הקסבות" המובילה אל העיר ווארזאזאת.

היעד הבא הוא אחד הפופולריים והמפורסמים ביותר בממלכת מרוקו – קסבת איית בן חדו, אתר מורשת עולמית, הנחשב לקסבה השמורה והמרשימה ביותר בכל מרוקו. משם תחצו את הרי האטלס בחזרה לכיוון ערי החוף של מרוקו דרך מעבר ההרים טיז אן טיצ'קה.

מכאן, טיול מאורגן למרוקו של 8-9 ימים, ייקח אתכם אל העיר הקסומה מרקש. העיר הזאת מכונה "נשמת הממלכה" או "בת המדבר" והיא אחד הסמלים המרכזיים של מרוקו. העיר היא שוק אחד גדול והאטרקציה המרכזית בה היא כיכר ג'אמע אלפנא. שם מתרכזים רוכלים, מספרים סיפורים, להטוטנים ומכשפים ומתמזגים לכדי פסיפס מרתק של חוויה מרוקאית שאין שנייה לה.

ג'אמע אלפנא, קזבלנקה - נכללת בכל טיול מאורגן למרוקו

דיל מאורגן ארוך יותר למרוקו – של 10-14 יום – יכלול בדרך כלל ביקור בערי החוף אגאדיר והעיר אסווירה. אופציות נוספות להארכה הן סיור בעמק האאוריקה, ג'בל טוקבאל והכפר אימליל שברכס הרי האטלס הגבוה.

משם חוזרים לרוב לקזבלנקה, ממנה גם טסים בחזרה לישראל. אך בקרוב מאוד, עם פתיחת הטיסות הישירות למרקש, ייתכן כי חלק מהמסלולים ישתנו מעט.

צריכים עזרה בהוצאת ויזה? מחפשים טיול מאורגן?
נשמח לסייע
השאירו פנייה בטופס ונחזור אליכם עם כל הפרטים

זקוקים לויזה בדחיפות? רוצים להתחיל את התהליך כבר עכשיו?

יעדים פופולריים נוספים, אשר נכללים בטיולים מאורגנים למרוקו, הם העיר המלכותית מקנס, העיירה הכחולה שפשוואן ועיר החוף סאפי. תוכלו כמובן למצוא גם טיול מאורגן למרוקו כולל טנג'יר, העיר המשקיפה על מצר גיברלטר. מסלולים אלטרנטיביים יכללו ביקור בעיירה בני מלאל, באגם בן אלווידאן ובמפלי אוזוד המרשימים.

אהבתם ? שתפו עכשיו!
רוצים שנעזור לכם בהוצאת ויזה למרוקו?
או טיול מאורגן למרוקו?
השאירו פרטים!

זקוקים לויזה בדחיפות? רוצים להתחיל את התהליך כבר עכשיו?

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק הרשמית שלנו
בקבוצה תוכלו לשאול את כל השאלות, לשתף ולהתעדכן... אז יאללה, מחכים לכם שם!
דילוג לתוכן