חיפוש

טיול צילום למרוקו

טיול צילום למרוקו

אין ספק שמרוקו היא אחת מהמדינות היפות והפוטוגניות בעולם. המגוון הרחב והעשיר שניתן למצוא במדינה מצליח למשוך אליו צלמים מקצועיים וגם חובבי צילום גם יחד, אשר מעוניינים לתעד את יופייה של המדינה ולחזור עם תמונות מרהיבות וצבעוניות. רגע לפני שאתם מזמינים טיול צלמים למרוקו, הנה כל מה שחשוב לדעת בנושא.

מתכננים טיול צילום במרוקו? הנה היעדים שאסור לכם לפספס

זה נכון, יש לא מעט אטרקציות במרוקו. אך ישנם מספר ערים ומקומות שממש אסור לכם להחמיץ בעת הביקור שם, בטח אם אחת מהמטרות המרכזיות של הטיול היא צילום.

קזבלנקה: העיר קזבלנקה היא הגדולה ביותר מבין ערי מרוקו, עיר בה ניתן למצוא ארכיטקטורה מרשימה בסגנון צפון אפריקאי ולתעד את המבנים היפים, כולל כמובן את מסגד חסן השני.

מסגד חסן השני, קזבלנקה - טיול צילום למרוקו

מקנס: אחת מערי המלוכה של מרוקו. מומלץ לבקר בבאב אל מנסור: שער מרשים ופוטוגני למדי שהיה בעבר שער הכניסה אל העיר. בעיר יש מבנים מרשימים שמספרים את סיפורה של העיר לאורך השנים וגם לא מעט שווקים מעניינים ופוטוגניים למדי.

איפראן: העיירה איפראן מוקפת בעצי ארז ובקופי מקוק שובבים. אם הגעתם אליה בעונת החורף, קחו בחשבון שהצבע המרכזי שתראו בה הוא לבן בשל השלג שיורד בה בשל גובהה הרב.

מדבר סהרה: צילומי זריחה במדבר סהרה זו אחת מהחוויות שישאירו אתכם פעורי פה. הדיונות האינסופיות משרות שלווה ורוגע ושיירות הגמלים על רקע המדבר יבטיחו שתחזרו עם תמונות עוצרות נשימה.

מדבר סהרה - טיול צילום למרוקו

מרקש: אפשר לדבר על העיר מרקש שעות ועדיין לא לכסות את כל האטרקציות והמקומות הפוטוגניים שניתן למצוא בה. אם בכל זאת ננסה להתמקד בגולת הכותרת, נוכל להגיד כי לצד הארמונות והמסגדים המרשימים, נמצאת כיכר ג'אמע אלפנא – כיכר שוקקת חיים בה ניתן לתעד את התרבות המקומית, כולל מרקידי נחשים, סוחרים המציעים את מרכולתם ובעיקר צבעוניות אינסופית שתבטיח חוויה צילומית אותנטית.

מרקש - טיול צלמים למרוקו

אסווירה: עיר חוף מיוחדת וציורית אשר שונה מרוב הערים האחרות במרוקו. הנופים באסווירה מיוחדים וסירות הדייגים נמצאות בכל פינה שאליה מסתכלים. השחפים חגים באוויר בעודכם מצלמים ומתעדים את החנויות והשווקים המקומיים. לחצו למידע נוסף על אסווירה.

צריכים עזרה בהוצאת ויזה למרוקו? נשמח לסייע

שפשוואן: אי אפשר לדבר על טיול צלמים למרוקו מבלי להזכיר את העיר הכחולה של מרוקו. העיר שפשוואן היא עיר שהצבע הכחול שולט ברחובותיה וזה כולל את קירות הבתים, הדלתות ואפילו הגגות. לכל חובבי צילום הרחוב, זה בהחלט המקום בשבילכם אז כדאי להגיע עם כרטיסי זיכרון ריקים וסוללות מלאות.

שפשוואן - טיול צלמים למרוקו

מה חשוב לבדוק לפני טיול צלמים למרוקו?

לפני היציאה אל המסע, כדאי לבחון בצורה מעמיקה מספר דברים חשובים שיכולים להשפיע בצורה משמעותית על החוויה שלכם:

  • גודל הקבוצה

    מה גודלה של הקבוצה שיוצאת לטיול וכמה חברים נרשמו עד כה. בנוסף מומלץ לברר האם יש כמות מקסימאלית לקבוצה.

  • ציוד וידע נדרש

    בשביל לשמור על רמה מסוימת, חלק מהחברות אשר מארגנות טיול צלמים למרוקו, מייצרות רשימה של דרישות קדם כמו ידע מקצועי מסוים בצילום ואף ציוד ברמה מסוימת כמו מצלמת רפלקס מקצועית.

  • מחיר הטיול

    אצל חלקנו, מדובר באחת הבדיקות הראשונות בעת תהליך הבירור אודות הטיול. בנוסף למחיר עצמו, נמליץ לכם לבדוק גם את תנאי התשלום, כולל גובה המקדמה וכמובן כמות התשלומים המקסימאלית שהחברה מאפשרת בעת הזמנת הטיול. הקפידו לבדוק גם את מדיניות הביטול וכמה תצטרכו לשלם במקרה כזה.

  • תחבורה

    החל מהטיסה אל מרוקו ועד לימי הטיול עצמם, נסו להבין באיזה כלי רכב נוסעים, האם הם ממוזגים ומאובזרים וכדומה. מאחר ומדובר בטיול לצלמים, כדאי לשאול האם משלבים גם דרכי תחבורה מיוחדות במרוקו כמו למשל נסיעה בג'יפים שיאפשרו לצלם תמונות מרשימות ומיוחדות במקומות המיוחדים יותר, למשל במדבר סהרה.

  • מדריכי הטיול

    בעיקר כאשר מדובר על חברות גדולות, זהות המדריך לא תמיד ידועה באופן סופי אלא נקבעת רק בסמוך לטיול. אם ברצונכם לקבל הדרכה וליווי של מדריך צילום מסוים, כדאי לציין זאת או לכל הפחות לבדוק עם נציגי החברה מי ממדריכיה יוצא אל הטיול.

אהבתם ? שתפו עכשיו!
רוצים שנעזור לכם בהוצאת ויזה למרוקו?
או טיול מאורגן למרוקו?
השאירו פרטים!

זקוקים לויזה בדחיפות? רוצים להתחיל את התהליך כבר עכשיו?

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק הרשמית שלנו
בקבוצה תוכלו לשאול את כל השאלות, לשתף ולהתעדכן... אז יאללה, מחכים לכם שם!
דילוג לתוכן