חיפוש

השכרת רכב במרוקו

אם אתם רוצים להיות הכי גמישים שאפשר בטיול שלכם, השכרת רכב במרוקו היא הבחירה המושלמת עבורכם. עם רכב משלכם תוכלו להחליט לאן תרצו לנסוע ומתי ולא תהיו תלויים באף אחד אחר. זהו פתרון טוב לטיול עצמאי למרוקו.

רכב משלכם יועיל במיוחד בנסיעות למרחקים ארוכים בין ערים שונות במרוקו, שכן הנסיעה בתחבורה הציבורית עלולה לקחת זמן רב. בנוסף, השכרת רכב במרוקו תסייע לכם להגיע לאתרי תיירות פופולריים (כמו איית בן חדו או מפלי אוזוד) לפני שכל התיירים מציפים את המקום.

ניתן לשכור רכב במרוקו בשדה התעופה במרקש או בקזבלנקה, לנסוע איתו ברחבי הממלכה ולהחזיר אותו ממש לפני הטיסה הביתה. במרוקו פועלות חברות רבות להשכרת רכב, כולל כמה מהשמות הבינלאומיים המוכרים לכולנו. בכתבה זו נעשה לכם סדר בנושא השכרת רכב במרוקו.

השכרת רכב במרוקו – מרקש

אם אתם מגיעים בטיסה ישירה מישראל למרוקו, תנחתו כנראה בשדה התעופה במרקש, שנקרא מנרה. בשדה התעופה הזה תוכלו לשכור רכב ואיתו לצאת לטיול שלכם. ניתן לבחור בין חברות שונות, הכוללות שמות מוכרים כגון AVIS, Budget, Europcar, Hertz ו-SIXT.

כדי לשכור רכב במרקש, היכנסו לקישור הזה והכניסו את מקום האיסוף – בשדה התעופה או בעיר עצמה. הכניסו את תאריכי הטיול שלכם ותוכלו להשוות מחירים ולבחור את המכונית המתאימה לכם.

במרקש יש הרבה מה לראות מסביב לעיר ושווה לשכור רכב ולנסוע לטיולים בעמק האאוריקה, לג'בל טובקל (ההר הגבוה במרוקו!) ואפילו לאסווירה. כמובן שבתוך מרקש עצמה מומלץ לבקר בכיכר ג'אמע אלפנא, בשוק בעיר העתיקה, במסגד הכותוביה, בארמון אלבאהיה, בגני מאז'ורל ועוד.

השכרת רכב במרוקו

השכרת רכב במרוקו – קזבלנקה

גם בשדה התעופה בקזבלנקה או בעיר עצמה תוכלו לשכור רכב ממיטב הספקים. רק לחצו על הקישור, בחרו את מקום האיסוף ותאריכי הטיול וסעו לשלום!

האטרקציה העיקרית בקזבלנקה היא מסגד חסן השני – אחד המסגדים הגדול והמרשימים בעולם. אטרקציות נוספות הן העיר העתיקה, פארק הליגה הערבית, קתדרלת הלב הקדוש, כיכר מוחמד החמישי ועוד.

השכרת רכב עם נהג במרוקו

אם לא מתחשק לכם לנהוג בעצמכם, יש חברות שונות שמספקות שירותי השכרת רכב עם נהג במרוקו. היתרון הוא שהנהג מכיר כבר את הדרכים והכבישים ואתם תוכלו לנוח ואפילו לישון בזמן הנסיעה. אך כמובן שהעלות תהיה גבוהה בהרבה – במיוחד אם הנהג אמור לטייל איתכם ברחבי מרוקו.

תמיד ניתן לשלב בין האופציות, כמובן. אתם יכולים לשכור רכב ולנהוג בעצמכם במקומות בהם אתם מרגישים בטוחים יותר או כדי לעבור מעיר לעיר. במקומות קשים לנהיגה – במיוחד כאלה שאתם נוסעים אליהם לטיול יומי או למספר ימים מועט, תמיד תוכלו לשכור נהג שיסיע אתכם ברכב שלו.

ניתן לשכור רכב עם נהג מראש באינטרנט או כשאתם כבר במרוקו, כך שאם החלטתם באופן ספונטני לשכור נהג – בעיקר לטיול יום – תהיינה לכם אופציות רבות.

חשוב: אם בחרתם לשכור נהג מקומי, כדאי להתבסס על המלצות. תוכלו לבקש המלצות להשכרת רכב עם נהג במרוקו מחברי קבוצת הפייסבוק שלנו. כדאי לסכם עם הנהג מראש על המחיר ולוודא שאין שום עלויות נסתרות ושכל הפרטים ברורים לשני הצדדים.

השכרת רכב במרוקו – השוואת מחירים

חשוב להשוות מחירים לפני שאתם שוכרים רכב כי העלות משתנה מחברה לחברה ומרכב לרכב. כאן תוכלו למצוא את כל ההצעות של החברות השונות להשכרת רכב במרוקו, להשוות מחירים ולהזמין את הרכב לתאריכים שתרצו במקום שתרצו.

השכרת רכב אוטומטי במרוקו

מכיוון שאנחנו הישראלים רגילים לגיר אוטומטי (חייב להודות שזה יותר נוח :)), אנשים שואלים אותנו האם ניתן לשכור רכב אוטמטי במרוקו. אז התשובה היא: כמובן שכן!

במרוקו פועלות כל סוכנויות הרכב הבינלאומיות הגדול והמוכרות והן משכירות רכבים אוטומטיים וידניים לבחירתכם. אז אם גם לכם לא מתחשק לעשות זינוק בעלייה במעלה הרי האטלס, היכנסו לקישור הזה וסננו את תוצאות החיפוש שלכם כך שיכללו רק Auto transmission (בתפריט משמאל תחת Car Transmission).

שימו לב שהשכרת רכב אוטומטי במרוקו יקרה משמעותית מהשכרת רכב ידני. על כן, אם חשוב לכם שהרכב יהיה אוטומטי, תתכוננו לשלם יותר.

השכרת רכב יוקרה במרוקו

תמיד חלמתם לנהוג באאודי, ב.מ.וו או מרצדס? השכרת רכב יוקרה במרוקו היא לא חלום רחוק. חברות הליסינג השונות מציעות מבחר רכבי יוקרה, כולל ג'יפים, שתוכלו לבחור מביניהם. היכנסו לכאן וסננו את תוצאות החיפוש (לאחר בחירת תאריכים ומקום השכרה) כך שיכללו רק Luxury תחת Car Type.

השכרת רכב יוקרה במרקש, מרוקו

השכרת רכב במרוקו – טיפים

  1. לא מומלץ לנהוג בתוך ערים צפופות כמו מרקש (שם ממילא אסור לנהוג בתוך המדינה העתיקה), קזבלנקה או פס.
  2. אל תתרגשו מהצפירות של הנהגים המרוקאים. זה חלק מתרבות הנהיגה בממלכה 😉
  3. כבדו את המהירות המותרת – יש מצלמות מהירות במקומות רבים וגם עמדות משטרה לא מעטות. המהירות המותרת בשטח עירוני במרוקו היא 60 קמ"ש. בכבישים בין-עירוניים, המהירות המותרת היא 100 קמ"ש ובאוטוסטרדות (כבישים מהירים) המהירות המותרת היא 120 קמ"ש.
  4. ודאו את סוג הביטוח שיש לכם על הרכב השכור וצלמו כל סוג של נזק (דפיקה קטנה וכו') שיש ברכב כשאתם מקבלים אותו.
  5. בררו את מדיניות הדלק עם חברת ההשכרה מראש. בדרך כלל, תתבקשו להחזיר את הרכב עם אותה כמות דלק שהייתה בו כשקיבלתם אותו.
  6. נהיגה בלילה אינה מומלצת מכיוון שכבישים רבים אינם מוארים כלל ואתם עלולים להיתקל בבורות, חמורים או גמלים בדרך.
  7. רוב החברות להשכרת רכב במרוקו דורשות שהנהג יהיה מעל גיל 21 או אפילו 25, אז כדאי שתבדקו את זה מראש אם אתם נהגים צעירים או מתכננים לתת לנהג צעיר לנהוג.
  8. חברות להשכרת רכב דורשות לחסום סכום מסוים באשראי שלכם בעת ההשכרה למקרה שמשוה יקרה לרכב. זה הליך סטנדרטי.
  9. לעומת זאת, אין צורך להשאיר את הדרכון או משהו כזה כביטחון בידי החברה. בעבר היו שמועות כאלו ואם מישהו מבקש מכם דבר כזה, סרבו בכל תוקף והשכירו מחברה אחרת.
  10. כדי להימנע מבעיות, מומלץ לשכור רכב באחת החברות המוכרות. אנחנו ממליצים על מנוע החיפוש הזה להשכרת רכב במרוקו.
אהבתם ? שתפו עכשיו!
מחפשים רכב למרוקו?
זה הזמן לבדוק!
רוצים שנעזור לכם בהוצאת ויזה למרוקו?
או טיול מאורגן למרוקו?
השאירו פרטים!

זקוקים לויזה בדחיפות? רוצים להתחיל את התהליך כבר עכשיו?

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק הרשמית שלנו
בקבוצה תוכלו לשאול את כל השאלות, לשתף ולהתעדכן... אז יאללה, מחכים לכם שם!
דילוג לתוכן